2015. december 25., péntek

Merry, Merry Christmas!

Sziasztok!

Kellemes Ünnepeket Kívánok Minden Kedves Olvasómnak! Köszönöm szépen, hogy ennyien vagyunk itt ( 8 feliratkozó yepp :3 )! Remélem mindenkinek kellemesen telnek az ünnep napjai, finom volt a tegnapi vacsora, minden rokonot, családtagot látogattok meg, aki a szíveteknek kedves. Én csak ma este tudtam a jókívánságaimat hozni Nektek, mivel tegnap óta ki se látszok a dolgok mögül. 
Mi is a reggelt főzésselkezdtük, késő délután pedig készülődtünk a vacsorához, vacsora után bontottuk ajándékainkat; a mai nap pedig nagymamámnál ebédeltünk és a nagyszülőkkel és keresztszülőkkel is töltöttünk egy kis időt. 
Ti miket kaptatok? :) Meséljetek! Én eddig sok minden jót. Múlt héten láttam a NewYoreker-be egy fekete-barna szoknyát, azt kaptam meg ( tudni kell rólam, hogy utálom a szoknyát, csak nadrággal vagyok hajlandó felvenni), hangfalat a gépemhez, testnadrágot és egy fürdőszettet. :D 
Nem is szeretnék tovább locsogni, szeretnék így zárásképpen is

SZERETETBEN, BOLDOGSÁGBAN GAZDAG KELLEMES KARÁCSONYI ÜNNEPEKET KÍVÁNNI NEKTEK ÉS KEDVES CSALÁDOTOKNAK!

U.i.: Lehet csúszik így az ünnepi kiadás, de ami késik nem múlik. ;)

Alevandra G. Summer




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése