2015. november 22., vasárnap

Szünet..

Drága Olvasóim!

Szörnyen sajnálom, hogy ismét egy ilyen hírrel kell jöjjek, de sajnos beláttam az utóbbi napokban, hogy hetente semmi képpen nem fogom tudni hozni az új részt. Suli mellett kicsit nehéz, pláne úgy, hogy a gépem a héten először ma van bekapcsolva. Szóval annyi kedvem nincs már a nap végén, hogy bekapcsoljam a laptopom.  Én se így terveztem, nem szerettem volna még egy szünetet berendelni, de ezt muszáj.
Tehát, ami a lényege ennek a pár sornak, hogy 2015. december 18-áig szünetet tartok!!
Ennyi biztos. Annyit tudok még garantálni, hogy a téli szünetben biztosan lesz rész.
Remélem azért, hogy nem pártoltok el tőlem és itt maradtok velem. :) Tervezek a közeljövőben egy díjat is hozni, amit már régen ki kellett volna tennem, szóval hallottok még rólam! :D

További Kellemes Napot Kívánok Minden Kedves Olvasómnak és ideévedő idegennek! :)

U.i.: Ha bármi kérdésetek van Facebook-os oldalamon vagy Ask.fm oldalamon feltehetitek.

Alexandra G. Summer

Csak a hangulat kedvéért. :D Nekem már a karácsonyi kezd megjönni. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése